czwartek, 20 listopada 2014

168. Wyzwanie #13 - Z kluczem - mój debiut w PR SZOK



Witam serdecznie,
na dzień dzisiejszy przypada mój debiut w Pracowni Rękodzieła SZOK,
jako Winter Guest Designer.

Temat wyzwania, które dziś startuje - "Z kluczem".
Czas trwania: 20.11.2014 r. - 10.12.2014 r.

Szczegóły, a wśród nich, przede wszystkim,
piękne inspiracje całego DT PR SZOK, znajdziecie tutaj.

Moja propozycja jest następująca...





W imieniu całego Design Team Pracowni Rękodzieła SZOK
serdecznie zapraszam do wzięcia udziału
w wyzwaniu!




12 komentarzy:

  1. Piszesz tak skromnie - debiut, a kartka jak spod ręki starego wyjadacza wyzwaniowego ;) Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest cudna. Życzę wielu zgłoszeń w twoim wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo! Manita, może Ty spróbujesz? :)

      Usuń
  3. Wow! Ja nie mam cierpliwości, ze scrapków to jedynie w wersji digi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba się? Cieszę się! :) Ja także chciałabym spróbować z digi kiedyś...

      Usuń
  4. O kurcze piękna. I temat fajny. I tak się zastanawiam... czy to wyzwanie tylko scrapowe? Czy ogólnie rękodzielnicze? :) Może bym coś pokombinowała... ale na scrapowaniu to niestety się nie znam ni diabła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, już zapytałam u źródła. :)
      Dziękuję za miłe słowo!
      Pozdrawiam,
      Katarynka

      Usuń
  5. Swietna kartka !
    bardzo ciekawe prace więc bedę zagladała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło! I zapraszam, oczywiście!
      Pozdrawiam,
      Katarynka

      Usuń
  6. Przepiękna kartka! Klucz prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.