środa, 11 marca 2015

185. Bo każdy ma coś do ukrycia. My też.



Witam serdecznie!
Dziś krótko o szyciu. O szyciu, którego celem jest ukrycie.
Ukrycie czegoś, czego widzieć na co dzień nie chcę.
Po prostu pewnych rzeczy nie warto pokazywać, lepiej zasłonić.
Tak też zrobiłam - uszyłam i zasłoniłam.


Zasłonka w kuchni nr 1

Za nią kryje się półeczka, na której chowamy butelkowaną wodą oraz niektóre przetwory
i świeże warzywa, których nie trzymamy w lodówce.



Zasłonka w kuchni nr 2


Ta zasłonka została uszyta, aby ukryć brak frontu na zmywarce.
Będzie tu wisieć tymczasowo, dopóki front się nie pojawi.
"Niekompletna" zmywarka raziła nas w oczy.

Zasłonka nr 3...


... czyli chowamy buty w przedpokoju.
Za racji faktu, iż przedpokój nie porywa metrażem, zdecydowaliśmy się "podnieść" szafę,
bo nie mogliśmy się przekonać do rozwiązania, żeby
buty trzymać w szafie.
Tym sposobem powstała pojemna wnęka, którą przysłoniliśmy.

Tkanina, której użyłam do szycia - 100 % bawełny






17 komentarzy:

  1. Całkiem sprytnie pomyślane :) I ładnie wykonane! Ja też mam w kuchni zasłonkę. I choć od dłuższego czasu jestem dumną posiadaczką maszyny do szycia, którą nawet potrafię obsłużyć - to wstyd przyznać zasłonka powstała z bieżnika na stół i zszywaczy biurowych hyhy - full profeska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka!!! Zanim zakupiłam tkaninę w gwiazdki, zasłonkę na tę półkę przy lodówce uszyłam z obrusa z Biedronki! Rozmiar tego bawełnianego obrusika był w sam raz. W zasadzie zrobiłam tylko zakładki i był gotowy do zawieszenia! ;)
      Teraz trafił do szuflady. Nie wyrzucałam bo jak ten obecny się zabrudzi, zawieszę tamten i już. ;)

      Usuń
  2. Ja w ogóle bardzo lubie takie zasłonkowe szafeczki-mam nadzieję, że kiedyś będę miała kuchnię, w której zastosuję takie rozwiązanie :-) sliczne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podoba. Ja także uważam, że dodają uroku kuchni, ale nie ukrywam wolałabym jak najszybciej, tę przy zmywarce, zastąpić właściwym frontem, aby szafki stały się jednolite. :)

      Usuń
  3. Pomysłowe i bardzo urocze rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach ukryć pralkę w kuchni, więc w temacie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia zatem i chętnie zobaczę jak się pochwalisz! ;) :)

      Usuń
  5. Przyznam szczerze,że wyszło genialnie! :) PS. Przepiękne wnętrze :)

    Zapraszam do mnie na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, niedrogi i efektowny sposób na niechciane sprzęty :). Moja pralka znalazła miejsce w pomieszczeniu technicznym.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki. :)
    Och, co ja bym dała za takie dodatkowe pomieszczenie. ;)
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię nietypowe rozwiązania, a już zwłaszcza gdy dochodzimy do nich samodzielnie! A uszycie tych zasłonek jest niepodważalnym przykładem. :)
    Pzdr.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tak! A pierwotnie planowałam/kombinowałam zrobienie szuflad pod szafę i trzy spore kosze wiklinowe we wnęce w kuchni obok lodówki. Ale, hmm, koszty. Wybrałam opcję tańszą, ale moim zdaniem, wcale nie mniej przyjemną dla oka. ;)
      Dzięki za wizytę!
      Pozdrawiam,
      Katarynka

      Usuń
  10. Cześć!
    Pomysł i wykonanie wspaniałe! !! Podziwiam i gratuluję gustu. Mam w planie zasloniecie w ten sposób pralki w kuchni ale -może zabrzmi to banalnie- nie mam pojęcia jak przyczepic zaslonke do blatu? Bardzo proszę o podpowiedź
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.