wtorek, 27 września 2016

354. Kolorowe deski kuchenne DIY




Witam serdecznie!
Mam taki sposób na kolorystyczne ożywienie kuchni!
Tym bardziej warty wykorzystania, ponieważ wydamy góra kilkanaście złotych. 😜😊
Pewnie każdy z nas używa drewnianych desek do krojenia.
A jak nie posiadacie,
a chcielibyście to bez problemu dostaniecie w każdym supermarkecie za 5 - 6 zł.
My uwielbiamy je za ich naturalne ciepło i łatwość w utrzymaniu czystości.
Wczoraj chwyciłam za pędzel i podrasowałam nasze dechy przy użyciu farb
i tym samym kuchnia nabrała nieco koloru niewielkim kosztem. 😍😊


Tak więc deseczki i pędzel w dłoń, i działamy. :)




6 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentują. :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainspirowałaś mnie tymi deskami :) genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. If you're attempting to lose pounds then you absolutely have to get on this brand new personalized keto meal plan.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, personal trainers, and cooks have united to produce keto meal plans that are useful, suitable, price-efficient, and delightful.

    From their first launch in January 2019, 100's of individuals have already completely transformed their figure and well-being with the benefits a good keto meal plan can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-tested ones given by the keto meal plan.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś/eś mnie. Dziękuję za pozostawienie komentarza. Pozdrawiam serdecznie.